Фестываль AD.NAK! нагадвае: 3 чэрвеня — дэдлайн прыёму работ

adnak
Лічаныя дні засталіся да заканчэння прыёму работ на Чацвёрты Фестываль беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK! Удзельнікі, якія яшчэ не паспелі падаць свае творы, могуць зрабіць гэта да 3 чэрвеня.

 

На дадзены момант ад удзельнікаў Фестывалю паступіла больш за 100 работ. Традыцыйна найбольшая колькасць удзельнікаў далучаецца да Фестывалю ў апошнія дні, таму аргкамітэт спадзяецца, што ўсе канкурсанты, якія маюць чым падзяліцца з беларускай рэкламісцкай і культурніцкай грамадскасцю, паспеюць узяць удзел.

 

Сёлетні Фестываль AD.NAK! праходзіць пад слоганам "ТРЭНД BY AD.NAK УКЛЮЧЫ ВЫКЛЮЧНАСЦЬ". Гэты слоган абазначае адметнасць сучаснай беларускамоўнай рэкламнай камунікацыі — трэндавасць камунікацыі са спажыўцамі на беларускай мове і адначасова выключнасць кожнай рэкламнай работы і майстра.

 

Удзел у Фестывалі AD.NAK!–2013, як і ў мінулыя гады, бясплатны. Канкурсантам прапануецца падаць свае работы на 4 конкурсы і 13 намінацый Фестывалю.

 

Галоўнае адрозненне НАМІНАЦЫЙ ад КОНКУРСАЎ у тым, што ў НАМІНАЦЫЯХ могуць узяць удзел толькі рэальныя праекты, якія былі зацверджаныя замоўцамі і рэалізаваныя. У межах КОНКУРСАЎ удзельнікам прапануецца стварыць работу згодна з умовамі, даслаць у аргкамітэт і ўдзельнічаць у праграме Фестывалю.

 

З навацыяў AD.NAK!–2013 — намінацыя "АФІША", на якую можна падаць ужо выкананыя постары і афішы разнастайных мерапрыемстваў (канцэрты, выставы, культурніцкія, спартовыя, музычныя, літаратурныя вечарыны, тэатральныя пастаноўкі і г.д.). Таксама сёлета рэалізаваныя фотапраекты могуць паспаборнічаць у намінацыі "РЭКЛАМНЫ ФОТАЗДЫМАК".

 

Традыцыйна на Фестывалі найгоршыя прыклады рэкламнай і візуальнай прадукцыі, што скажаюць беларускую гісторыю і сучаснасць, намінуюцца на антыпрэмію "КАША СУВОРАЎСКАЯ".

 

Рэкламныя аматары сёлета могуць паспрабаваць свае сілы ў чатырох конкурсах. Для ўдзелу ў конкурсе "ЗРАБІ ZABOR" канкурсанты мусяць даслаць канцэпцыю прасоўвання выставы Zabor. Канцэпцыя мусіць складацца з праекту візуальнай камунікацыі, а таксама плану прасоўвання выставы. Пераможцы конкурсу атрымаюць каштоўныя прызы ад партнёра конкурсу — інвестыцыйнай кампаніі “Зубр Капітал

 

У межах конкурсу "KALILASKA" ўдзельнікам прапануецца стварыць друкаваную ці вонкавую рэкламу, графічны дызайн для інтэрнэт-рэкламы.

 

Галоўная задача конкурсных работ — прыцягненне ўвагі самых шырокіх колаў грамадства да сацыяльных пытанняў сіроцтва, праблем людзей, якія не маюць даху над галавой і/ці людзей з абмежаванымі магчымасцямі, а таксама да СПОСАБАЎ ДАПАМОГІ гэтым людзям, у тым ліку і ў межах праекта «KaliLaska».

 

У межах конкурсу "AD.NAK ZНЯТА ТАК!" фатографам прапануецца даслаць свае працы (асобнае фота альбо серыю) на любыя з трох тэм: фотаздымкі прадуктаў харчавання і напояў беларускай вытворчасці, б’юці- і фэшн-фатаграфіі, а таксама фотаздымкі, у якіх беларускія мясціны паказваюцца як месцы прытулку для сучаснага еўрапейца.

 

Конкурс “AD.NAK ZНЯТА ТАК!” ладзіцца пры падтрымцы студыі ZНЯТА STUDIO. Для пераможцаў конкурсу прадугледжаны дадатковыя прызы:

 

— ад фотацэнтра “Востраў” — сертыфікаты па 500 000 беларускіх рублёў на друк фатаграфій;

— ад інтэрнэт-крамы фотатэхнікі Rakurs.by — флэш-карты для фотаапаратаў на 16 ГБ.

 

Таксама ўсе нерэалізаваныя ідэі і канцэпты можна дасылаць на адмысловы конкурс, у якім яны будуць разгледжаныя і ацэненыя — і хто ведае, можа, нарэшце дойдуць да свайго спажыўца.

 

Нагадваем, што прыём работ на сёлетні Фестываль AD.NAK! заканчваецца 3 чэрвеня. І ў вас яшчэ ёсць магчымасць зрабіцца яго ўдзельнікам.

 

Кожны ўдзельнік Фестывалю сёлета зможа ўзяць удзел у адукацыйнай праграме, спікерамі якой выступяць замежныя госці з Японіі і Італіі: Qanta Shimizu, творчы дырэктар японскага агенцтва PARTY, і Alessandro Sabini, былы творчы дырэктар італьянскага агенцтва Ogilvy&Mather, які нядаўна адкрыў уласнае агенцтва Sabini+Cobianchi/Pocko ў Мілане.

 

Фестывальны дзень AD.NAK! адбудзецца ў канцы першага летняга месяца — 27 чэрвеня. Ён будзе складацца з адметнага адкрыцця, адукацыйнай праграмы і ўрачыстай цырымоніі ўзнагароджвання пераможцаў.

 

Па пытаннях удзелу ў Фестывалі звяртайцеся ў аргкамітэт па тэлефонах:

+375 29 755-14-34, +375 29 177-01-21, альбо праз e-mail: adnak@budzma.org.

 

Паглязець ролик Фестывалю AD.NAK!

 

Пяць простых крокаў, каб падаць сваю работу на Фестываль:

 

Крок першы. Прайсці рэгістрацыю ў якасці ўдзельніка. Кнопка рэгістрацыі размешчаная злева на галоўнай старонцы сайта Фестывалю каля кнопкі "Увайсці", якая спатрэбіцца крыху пазней.

 

Крок другі. Увайсці ў створаны акаўнт і падаць работу, паслядоўна націснуўшы кнопкі "Увайсці" і "Падаць работу". Пры ўваходзе неабходна выкарыстоўваць пазначаныя пры рэгістрацыі логін і пароль.

 

Крок трэці. Падаць работу. Для гэтага неабходна паслядоўна:

— абраць намінацыю, альбо паднамінацыю, альбо конкурс;

— увесці назву работы;

— назву рэкламадаўца, замоўцы;

— назву прадукту ці паслугі, якія рэкламуюцца;

— каротка апісаць творчую ідэю сваёй работы;

— назваць аўтара ідэі;

— напісаць год стварэння работы;

— пазначыць горад, у якім жывеш.

 

Крок чацвёрты. Запампаваць сваю работу на сайт, карыстаючыся адмысловым полем на гэтай старонцы, і націснуць кнопку “Дадаць работу”.

 

Крок пяты. Упэўніцца, што работа пададзеная, і атрымаць магчымасць кіраваць статусам сваёй работы.

 

УВАГА: Работы прымаюцца аргкамітэтам Фестывалю да 3 чэрвеня 2013 года.

Арыгіналы работ (паштоўкі, календары, постары, буклеты і інш.), а таксама дыскі з конкурснымі работамі можна даслаць на адрас: 220030, Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, вул. Няміга, 5, 3 паверх, частка офіснага памяшкання №21б, з пазнакай «У аргкамітэт Фестывалю AD.NAK!»

 

Фестывальны дзень AD.NAK! адбудзецца ў канцы першага летняга месяца — 27 чэрвеня. Ён складзецца з адметнага адкрыцця, адукацыйнай праграмы і ўрачыстай цырымоніі ўзнагароджвання пераможцаў.

 

Па пытаннях удзелу ў фестывалі звяртайцеся у аргкамітэт па тэлефонах:

+375 29 755-14-34, +375 29 177-01-21, альбо праз e-mail: adnak@budzma.org.

 

Матэрыялы па тэме http://marketing.by

ВАМ БУДЕТ ИНТЕРЕСНО

Свежие новости

От икры до конфет. Смотрите, что подешевело к праздникам в Витебске
В Unistore обрушили цены на популярные товары, без которых не обходитс...
Жизнь не будет прежней: что изменится с 1 января 2026 года в Беларуси
С 1 января 2026 года Беларусь войдёт в новую эпоху — привычные правила...
Молодая витебчанка попалась на удочку мошенников, но смогла сорваться с крючка. Как это было?
В 9.50 мне позвонили с российского номера и сказали, что это с «Белпоч...
Деды Морозы раздадут 3000 подарков в Витебске и других областных центрах
25 и 26 декабря Деды Морозы belbet выйдут на улицы столицы и всех обла...
Хоккейный клуб «Витебск» ставит красивую точку в текущем году
Наша команда на своем льду проводила последнюю встречу нынешнего года....

Самое популярное

В Витебске планируют построить еще одну Ледовую арену. Какой она будет?
Нынешняя Ледовая арена в Витебске порой не вмещает всех желающих попас...
В Витебске пройдет репетиция Нового года с Дедом Морозом, подарками и глинтвейном – бесплатно
В Витебске 21 декабря пройдет душевная репетиция Нового года....
От икры до конфет. Смотрите, что подешевело к праздникам в Витебске
В Unistore обрушили цены на популярные товары, без которых не обходитс...
Куда сходить на выходных 25-28 декабря
Четверг в Витебске начинается с особого настроения: католическое Рожде...
В Витебске продлят работу общественного транспорта в новогоднюю ночь
В связи с проведением новогодних мероприятий Витебский городской испол...
Грипп и не только: какие вирусы циркулируют сейчас на территории Витебска и области
Одна из тем, которые сейчас особенно волнуют витебчан, – сезонная забо...

ETPVIT.BY - ЭЛЕКТРОННАЯ ТОРГОВАЯ ПЛОЩАДКА

Каталог товаров и услуг
Дом и квартира
Дом и квартира
Строительство и ремонт
Строительство и ремонт
Работа и бизнес
Работа и бизнес
Семья и дети
Семья и дети
Шоппинг
Шоппинг
Торговые центры, рынки1
Торговые центры, рынки
Отдых и развлечение
Отдых и развлечение
Услуги в Витебске
Услуги в Витебске